måndag 25 april 2016

Dörrar

Jag gillar dörrar. Jag tycker de ger så mycket karaktär till både hus och trädgård. Här är några dörrar som jag gillar. Den sista dörren (pardörren) fotade jag förra sommaren som inspiration till Ölandsstugan. Nu har vi liknande pardörrar i stugan, vilket känns jätteroligt och det blev väldigt snyggt.

Uthuset vid Karin Nilssons villa i Gamla Linköping. 



Tågmuseet vid Valla (nära Mjellerumsgården)
Charmig butik utanför Arboga. (Jag har tyvärr glömt namnet, någon som vet?)

2 kommentarer:

  1. Den enda butik jag kan komma på är Wallby Gård, men det stämmer inte med bilder på deras hemsida, så jag vet tyvärr inte.
    Hälsningar
    Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men det verkar rätt med Wallby gård. Denna dörr är inte huvudentrén utan låg lite längre in på gårdsplanen.

      Radera